Ana içeriğe atla

Aramızda şehirler uzanıyor..




Gözlerime değen gözler yansımanla karşılaşıyor

Gecenin karanlık tonlarında dahi binlerce sen büyüyor göz bebeklerimde.

Güneşi delip, Ay'ı selamlıyorum 

Silüetini taşıyorum gölge niyetine

Rüzgarın eteklerinde sarsılan sazlıklar yoldaş oluyor

Kucak açıyor hasretliğime.

Ilık bedeninin kokusu salınıyor

Ciğerlerime çekiyorum tek nefeste.

Şehirler uzanıyor aramızda

Kafesimizin kapıları açık

Bir adımda çıkılamıyor içinden

Adın dökülürken dilimden

Duyuramamanın endişesiyle lal oluyorum yeniden..


Yorumlar

  1. Çok güzel bir şiir olmuş efendim. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Uzaklar yakın olmadıkça, başka diyarlardan gelen rüzgarla ruhu acıtır.
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünya Zürafalar Günü

Boş odalarda geziniyor gözlerim Yırtık duvar kağıtları, yarısında perde olmayan pencereler ve dokunsam devrilecek olan klozet.. Dairenin kapısından çıkıyor, binanın merdivenlerini son kez aşındırıyorum.. Tekrarlanmayacağını bildiğin, An'ı kaybettiğin ve anıları kayıt etsen dahi yinelenmeyen kahkahalar Dünya zürafalar günü'nde derin bir kedere bırakabilir yerini.. Bir şeylerin yeri, sürekli ve yüksek hızla, başka birşeylere bırakıyor yerini.. Pazar ve ertesi gibi..

Kek

Yazıyor, siliyordum. Tekrar en baştan başlayıp.. Olmadı.. Sil. Tekrardan.. Sağ tarafı yanmış, sol tarafı çiğ kalmış bir kalıp kek gibi güne başladım. Hep bir yarımyamalaklık söz konusu.. 180 derece ısıya dayanamayan plastik kap mıyım? Bu ne hal?