Ana içeriğe atla

Farklılıklar

Herkes gayet normal görünüyordu.
Keyfim kaçacak yer ararken sigarama sarıldım. Şimdi gürültüden arınmış bir çevrede, kafamın içindeki bando takımını rahatlıkla duyabiliyordum.
Birbirlerine neler aldıklarını anlatan insanların geyikleri, kravatımın boğazımı kesmeye teşebbüs etmesi gibi anlar yaşatıyordu oldum olası.

Normların böylesine delici güçleri olduğunu ergenlik yıllarımı atlattıktan sonra daha iyi kavradım.
Ki konuşmam ve konuşmamam gereken herşeyi birileri göremediğim bir kağıda listeler halinde sıralamış ve ailem ve arkadaşlarım da dahil olmak üzere yeri geldiğinde bu listeye sadık kalıyor ve beni de dahil olmam konusunda kampçılıyorlardı.

Sırtımdaki kırbaç izlerini bir görseniz.. "Kendin ol" diyerek boynuma atlardınız, eminim.

Toplumun, bozuk yoğurt muamelesi çektiği aşırı hareketleri olan ya da absürt düşüncelere ya da kıyafetlere sahip insanları, domates tarlasında karpuz gören çifçi edasıyla şaşkınlığa uyrayıp, kişiyi tükürmesine ne demeli?

Peki.. Tükürmeye devam edin.. Fakat şunu aklınızdan çıkarmamanızı önem ile rica ediyorum,

"Tükürseniz de diliniz o tadı alacaktır"..

Farklılıklara kafa tutmak yerine onları güvenli merceklerde inceleyip, hoş görü maskenizi tozlu rafınızdan indirebilirsiniz....


Yorumlar

  1. ah bizim ülkede hiç hoş görülmez farklılıklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan bir malesef patlatıyorum 😁 hoş görmüyorlarsa o müthiş normlarıyla kendileri yaşasın lütfen 🙏

      Sil
  2. Böyle uzun yaz, çok iyi gidiyor... "Farklı olmaya devam, farklılıklara savaş açanlara inat..."
    Bu arada deeptone arkadaşım da sevdi senin yazılarını. Ben zaten benzetiyordum tarzınızı. İkiniz de fark yaratıyorsunuz blog dünyasında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle böyle harika bir arkadaş kazanmama sebep olduğun için teşekkürler🙏 en büyük farkımız ruhlarımız ve blog sayfasına yansıyanda o diye düşünüyorum. Yazılarım doyum sağlıyorsa ne mutlu 😊

      Sil
  3. Farklılıklar zenginliktir. Allah herkesi farklı yaratmış.

    YanıtlaSil
  4. Bu arada Meydan okuma yazı dizimi okumak üzere sizi blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben şeref duyarım efenim lütfen 😊

      Sil
  5. O listeleri kaynamış suda çözdürüp batticonla karıştırıp kırbaç izlerini temizledikten sonra bir keyif sigarası yakmalı o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika👌 keyfi ikiye hatta onikiye katlamak için lütfen sigaraları kahvesiz bırakmayalım 🙏😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aramızda şehirler uzanıyor..

Gözlerime değen gözler yansımanla karşılaşıyor Gecenin karanlık tonlarında dahi binlerce sen büyüyor göz bebeklerimde. Güneşi delip, Ay'ı selamlıyorum  Silüetini taşıyorum gölge niyetine Rüzgarın eteklerinde sarsılan sazlıklar yoldaş oluyor Kucak açıyor hasretliğime. Ilık bedeninin kokusu salınıyor Ciğerlerime çekiyorum tek nefeste. Şehirler uzanıyor aramızda Kafesimizin kapıları açık Bir adımda çıkılamıyor içinden Adın dökülürken dilimden Duyuramamanın endişesiyle lal oluyorum yeniden..

Dünya Zürafalar Günü

Boş odalarda geziniyor gözlerim Yırtık duvar kağıtları, yarısında perde olmayan pencereler ve dokunsam devrilecek olan klozet.. Dairenin kapısından çıkıyor, binanın merdivenlerini son kez aşındırıyorum.. Tekrarlanmayacağını bildiğin, An'ı kaybettiğin ve anıları kayıt etsen dahi yinelenmeyen kahkahalar Dünya zürafalar günü'nde derin bir kedere bırakabilir yerini.. Bir şeylerin yeri, sürekli ve yüksek hızla, başka birşeylere bırakıyor yerini.. Pazar ve ertesi gibi..

Kek

Yazıyor, siliyordum. Tekrar en baştan başlayıp.. Olmadı.. Sil. Tekrardan.. Sağ tarafı yanmış, sol tarafı çiğ kalmış bir kalıp kek gibi güne başladım. Hep bir yarımyamalaklık söz konusu.. 180 derece ısıya dayanamayan plastik kap mıyım? Bu ne hal?