Ana içeriğe atla

Bir kedim olsa derken.. Kedili Ev

 



Küçük bir apartman dairesinde kedilerinizle yaşıyorsanız tüm alanların onlara ait olduğunu ve her köşeyi istila edeceklerini bilmelisiniz. Mutfak tezgahı sadece başlangıç. Bir gün buz dolabının üzerinden size bakan bir çift göz görürseniz şaşırmayın.. Kara kedilerin uğursuzluk getirdiği henüz patlatılmamış bir balon. Tamamen safsata olduğunu düşünüyorum. Bence  şans getiriyorlar. Aynı zamanda çok asil ve uğraşılmamış bir güzelliğe sahipler. Gerçi tüm hayvanların ortak özelliği güzellikleri.. Bütün günü uyuyarak geçirip, sürekli yemek yiyen bir varlık nasıl bu kadar kusursuz ve güzel olabiliyor anlayabilmiş değilim. Hayvanlara olan hayranlığım buradan geliyor. Ve bu yüzden özellikle kedilerin uzaylı olduğuna inanıyorum.. 




Mobilyaların arkasına saklanıp sizi oradan gözetlediklerine şahit olabilirsiniz. Kediler küçük şımarıklıklarla sizi sürekli ve durmaksızın şaşırtan, evde bir atraksiyon havası yaratan canlılardır. Çekmeceyi açtığınızda kedinizi orada bulabilirsiniz mesela. Oraya nasıl ve ne zaman girdiğini anlamlandırmaya çalıştığınız anlar olur. Biraz önce mutfakta uyuklarken bıraktığınız kedi, tuvalette ansızın yanı başınıza gelmiş olabilir. Pencereyi kapatacağınız esnada bir miyav sesiyle irkilip, kedinizi pencerinin üzerinde yakalayabilirsiniz.. 

 

Ve orada keyfinin yerinde olduğunu gördüğünüzde pencereyi kapatmaktan vazgeçersiniz.  
Kediler küçük yerlere girmeyi, saklanmayı seven meraklı canlılar. İnanılmaz esnek ve özgür ruhlular. Rutin işlerinizi yaparken kendinizi bir anda kedinizle oyun oynarken bulabilirsiniz. 


Çamaşır makinesine kedisi olamayan insanlar gibi kirlilerinizi doldurduğunuz günler geride kaldı. Kediniz ya kirli sepetinin içine atlayacak ya da çamaşır makinesine saklanacak.
Çocuklarımı tanıtmadan bitirmeyeceğim elbette. Şımarık oğlum (siyah-beyaz) Mantis ve prenses kızım Milena. 
İlerideki içeriklerimde kedilerimle maceralarımızı fotoğraflarla destekleyip sizlerle paylaşmak istiyorum. Sevimli bir o kadar da şımarık çocuklarımla eğlencemize ortak olmak istiyorsan içeriğin devamını bekleyebilirsin.. 
Umarım bir gün tüm sokak hayvanlarının sıcak bir yuvası olur. Lütfen satın almayın sahiplenin..


 

Yorumlar

  1. Ne kadar anlamlı ne kadar doğal bir icerik. O zaman sezen Aksu dan bir kedim bile yok anlıyor musun hadi gülümse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Hemen sahiplenmelisin şuan çocuk mevsimi

      Sil
  2. Yaaaa mantis çok taylı bakıyooo 🥰🥰🥰

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aramızda şehirler uzanıyor..

Gözlerime değen gözler yansımanla karşılaşıyor Gecenin karanlık tonlarında dahi binlerce sen büyüyor göz bebeklerimde. Güneşi delip, Ay'ı selamlıyorum  Silüetini taşıyorum gölge niyetine Rüzgarın eteklerinde sarsılan sazlıklar yoldaş oluyor Kucak açıyor hasretliğime. Ilık bedeninin kokusu salınıyor Ciğerlerime çekiyorum tek nefeste. Şehirler uzanıyor aramızda Kafesimizin kapıları açık Bir adımda çıkılamıyor içinden Adın dökülürken dilimden Duyuramamanın endişesiyle lal oluyorum yeniden..

Dünya Zürafalar Günü

Boş odalarda geziniyor gözlerim Yırtık duvar kağıtları, yarısında perde olmayan pencereler ve dokunsam devrilecek olan klozet.. Dairenin kapısından çıkıyor, binanın merdivenlerini son kez aşındırıyorum.. Tekrarlanmayacağını bildiğin, An'ı kaybettiğin ve anıları kayıt etsen dahi yinelenmeyen kahkahalar Dünya zürafalar günü'nde derin bir kedere bırakabilir yerini.. Bir şeylerin yeri, sürekli ve yüksek hızla, başka birşeylere bırakıyor yerini.. Pazar ve ertesi gibi..

Kek

Yazıyor, siliyordum. Tekrar en baştan başlayıp.. Olmadı.. Sil. Tekrardan.. Sağ tarafı yanmış, sol tarafı çiğ kalmış bir kalıp kek gibi güne başladım. Hep bir yarımyamalaklık söz konusu.. 180 derece ısıya dayanamayan plastik kap mıyım? Bu ne hal?