Ana içeriğe atla

2019 Hedefler ve Hayaller #MİM

Yazıma duodiyet.com blog sahibesine bu #mimleme için teşekkür ederek başlamak istedim. Teşekkürler..
Taze bir blogger olarak ilk hedefim siz okuyucuların beğenisini kazanmak. Konuya, gelmekte olan 2019 yılı için hedefler ve hayaller bilançosu ile değil de daha derinden bir geçiş yapmak istiyorum.
Hedefler ilk olarak doğduğumuz anda başlar aslında. Farkına varmadan kendi kendimize agucuk gugucuk diyerek konuşmaya atılmak, emekleyerek koşmayı hayal etmekle başlarız bu maratona.
 Yaş aldıkça yavaşlar, ne istediğimizi, tam olarak ne olduğumuzu bulmaya yöneliriz. Okumayı öğrendikten sonra kitap bitirme hedefimiz, maceralarını okuduğumuz karakterin konumunda olduğumuz hayallere bırakır yerini. Birbiriyle ilintili bu iki kelime tüm hayatımızın tam merkezindedir.
Akrep ve yelkovanın birbirini kovaladığı her an hedefim zamana söz geçirmek.. Yaşadığım zaman dilimine koca bir kaşıkla dalmak.. Zihnin şatafatlı elektriklenmelerinde, ruhu besleyen fantastik hayallere sarılmak.. Kanımca en büyük hedef, zaman. En büyük hayal ise anı yakalamak..

Standart hayat silsilesinin içinde büründüğümüz rolleri yerine getirmek tek gayemiz. Tadına varıldığında içindeki canavarı çıkarabilecek olan hedef olgusu, bazı ellerde çiçek bahçesi olabiliyor. Seçim içimizde.. Doğal döngümüzün puantiyeli hedeflerine büründürürsek üzerimizdeki rolü, dünya hiç olmadığı kadar güzel, bir ütopyalar sistemi haline gelebilir..

Gerçekleşmesi temennimdir...

Yorumlar

  1. Kelimelerin dansını izlemekten, yazıya odaklanmakta zorlandım:) Carpe diem diyerek zamana vurgu yapman güzeldi. İyi ve yaşanılır bir dünya temennisinin gerçekleşmesi dileklerimle....
    by Duo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta bir dans sahnesi. Bazen gösterinin tümüne odaklanmamız mümkün olmuyor. Açımızı yakaladığımızda dileklerimizin yerini bulacağını düşünüyorum. Teşekkürler Duo

      Sil
  2. hihi beğeni kazanıyon yaa zaten biraz daha alış bloga azcık dolaş kendini göster yorumlarla keyifli oluyoooo :) hoş yazıların ben de seni komik buluyom yani hoş bişi bu yaa, komikler zeki oluyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz komedi yayınlanmadı tam anlamıyla 😊 zamanla daha çok gülersin. İnce desteğin ve hem yorumun hem de iltifatın için teşekkürler😊🙏

      Sil
  3. Gerçekten de öyle.. Yaş ilerledikçe insan kendini bulmaya ve keşfetmeye yöneliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz 😊 teşekkürler yorumunuz için 🙏

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aramızda şehirler uzanıyor..

Gözlerime değen gözler yansımanla karşılaşıyor Gecenin karanlık tonlarında dahi binlerce sen büyüyor göz bebeklerimde. Güneşi delip, Ay'ı selamlıyorum  Silüetini taşıyorum gölge niyetine Rüzgarın eteklerinde sarsılan sazlıklar yoldaş oluyor Kucak açıyor hasretliğime. Ilık bedeninin kokusu salınıyor Ciğerlerime çekiyorum tek nefeste. Şehirler uzanıyor aramızda Kafesimizin kapıları açık Bir adımda çıkılamıyor içinden Adın dökülürken dilimden Duyuramamanın endişesiyle lal oluyorum yeniden..

Dünya Zürafalar Günü

Boş odalarda geziniyor gözlerim Yırtık duvar kağıtları, yarısında perde olmayan pencereler ve dokunsam devrilecek olan klozet.. Dairenin kapısından çıkıyor, binanın merdivenlerini son kez aşındırıyorum.. Tekrarlanmayacağını bildiğin, An'ı kaybettiğin ve anıları kayıt etsen dahi yinelenmeyen kahkahalar Dünya zürafalar günü'nde derin bir kedere bırakabilir yerini.. Bir şeylerin yeri, sürekli ve yüksek hızla, başka birşeylere bırakıyor yerini.. Pazar ve ertesi gibi..

Kek

Yazıyor, siliyordum. Tekrar en baştan başlayıp.. Olmadı.. Sil. Tekrardan.. Sağ tarafı yanmış, sol tarafı çiğ kalmış bir kalıp kek gibi güne başladım. Hep bir yarımyamalaklık söz konusu.. 180 derece ısıya dayanamayan plastik kap mıyım? Bu ne hal?