Ana içeriğe atla

Çizgili Çorap Ne Dinliyor? Part II

Yeni listeyle yine karşınızda.. 
İlk listede yerli parçalara yer vermiştim, bu kez yabancı parçalarla ziyafete devam edelim diyorum. Defalarca kez dinlenebilecek, küçük ve sert figürlerle süslenebilecek ve sistemin çöplüğüne kepçeyle dalacağınız eşsiz parçalar. Enstrümanların uçup gittiği esintilerle gözlerini kapatırsan zihnin açılmaya başlayabilir.. Herkese iyi sezişler ve adımlarınızın sesinde müziğin ritmini yakalamanızı temenni ediyorum. Hareketli bir gün olsun.. 

                     Günlük Doz

#James Bay/ When We Were On Fire
#Houndmouth/ Comi'n Round Again
#Jamestown Revival/ Revival
#Arctic Monkeys/ Snap Out Of İt
#Bleeker/ Free

Yorumlar

  1. Gitarın ön planda olduğu tarz parçalar seçmişsin, çok güzel... Karma ve popüler kültür parçalarını da merak ediyorum. Mesela, rihanna, selena gomez, bebe rexha, maroon 5, demi lovato vb. ünlü kişilerden de dinler misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rihanna severek dinlediğim biri fakat maroon 5 artık pek dinlemediğim bir grup. Demi Lovato Camp Rock zamanında kaldı benim için. Sevdiğim tek parçası This is me. Diğer ünlüler hakkında fikrim bile yok diyebilirim 😊 zamanla dinlediğim parçaları daha çok paylaştıkça müzik zevkimi tanıyacağını düşünüyorum teşekkürler.

      Sil
  2. Kitap önerileride bekliyoruz sevgili çızgılı çorap 😊👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla o kulvarlarada gireceğim takipte kalın 😊 teşekkürler

      Sil
  3. Listenizi hemen ön izleme yaptım,ilk 3 biraz daha sakin son iki biraz daha enerjik parçalarmış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaştan hızlanalım dedim 😊 enerjinizi kaliteli kullanacağınız bir gün olsun 🙏

      Sil
  4. oleeey good, monkeys de pek seviyoree :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerikte sevdiğin parçalar bulmuş olman harika 👌😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aramızda şehirler uzanıyor..

Gözlerime değen gözler yansımanla karşılaşıyor Gecenin karanlık tonlarında dahi binlerce sen büyüyor göz bebeklerimde. Güneşi delip, Ay'ı selamlıyorum  Silüetini taşıyorum gölge niyetine Rüzgarın eteklerinde sarsılan sazlıklar yoldaş oluyor Kucak açıyor hasretliğime. Ilık bedeninin kokusu salınıyor Ciğerlerime çekiyorum tek nefeste. Şehirler uzanıyor aramızda Kafesimizin kapıları açık Bir adımda çıkılamıyor içinden Adın dökülürken dilimden Duyuramamanın endişesiyle lal oluyorum yeniden..

Dünya Zürafalar Günü

Boş odalarda geziniyor gözlerim Yırtık duvar kağıtları, yarısında perde olmayan pencereler ve dokunsam devrilecek olan klozet.. Dairenin kapısından çıkıyor, binanın merdivenlerini son kez aşındırıyorum.. Tekrarlanmayacağını bildiğin, An'ı kaybettiğin ve anıları kayıt etsen dahi yinelenmeyen kahkahalar Dünya zürafalar günü'nde derin bir kedere bırakabilir yerini.. Bir şeylerin yeri, sürekli ve yüksek hızla, başka birşeylere bırakıyor yerini.. Pazar ve ertesi gibi..

Kek

Yazıyor, siliyordum. Tekrar en baştan başlayıp.. Olmadı.. Sil. Tekrardan.. Sağ tarafı yanmış, sol tarafı çiğ kalmış bir kalıp kek gibi güne başladım. Hep bir yarımyamalaklık söz konusu.. 180 derece ısıya dayanamayan plastik kap mıyım? Bu ne hal?